Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bangkok

Door: Christoph

Blijf op de hoogte en volg Christoph & Aurélie

24 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Beste allemaal,

we zijn eindelijk goed en wel aangekomen in Bangkok. De vliegreis was perfect - zoals het uurschema het had voorspeld.
Ons Aurelietje had gisteren nacht wat last van het tijdverschil, maar we hopen dat dit vanaf nu allemaal opgelost is. we leven dus 5 uur voor op Belgie.

Bangkok is niet echt iets voor ons. Het is veeleer een zeer drukke en grote stad waar er vele Thai people de toerist proberen op te leggen. Maw het is een zoektocht naar hoe we op een eerlijke manier de juiste dingen kunnen doen en hoe we al dat vastgeklamp kunnen vermijden. Want je krijgt soms dat gevoel van in Tukije te zijn, maar dan met Thaise mensen.

Morgen gaan we ons informeren om naar het Zuiden te gaan. We zoeken nu wat de relaxruimte op. Daar hebben we eigenlijk wel nood aan.

Enkele aangename ervaringen zijn wel de schitterende (voet)massages, mooie tempels, grote boedha s, ...
Het is hier warm, maar vochtig, en het zonnetje schijnt ook af en toe. Een moesson hebben we nog niet meegemaakt, maar naast onze hotelkamer zijn ze de boel aan het renoveren en wij krijgen het lawaai direct in de oren gestuwd.

goed, genoeg nieuws van hieruit. Groetjes aan iedereen. Het gaat ons hier super goed.

Dikke kussen van ons

Aurelie en Christoph

• 24 Juli 2008 - 15:35

De D'haesekes:

Lieve Aurélie en Christoph,

Wij zijn blij wat te horen van jullie. Hopelijk is ons zusje al wat meer gewoon aan het grote tijdsverschil.

Geniet nu maar vooral van de rust.

Kiptjeuuh we houden je op de hoogte van de tour.

Véél liefs en een dikke knuffel van ons allen :)

• 24 Juli 2008 - 15:37

Mama:

Lieve Christoph en Aurélie! Leuk om lezen wat jullie allemaal beleven. Veel plezier met het ontdekken van Thailand. We kijken al uit naar de verhalen en foto's. Hier is het toch nog zomer geworden! Zalig! Lieve groeten Mama+Papa

• 24 Juli 2008 - 18:13

Dieter:

nice one, enjoy the it!!

• 25 Juli 2008 - 13:51

Stijn En Sarah:

Leuk om iets van jullie te horen!
    Veel plezier en tot volgend bericht!
    Liefs

• 25 Juli 2008 - 19:04

Tim:

Blij dat jullie het goed stellen. Zo 'n voetmassage klinkt in ieder geval niet slecht. Veel plezier!