Eiland Ko Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu Eiland Ko Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu

Eiland Ko Samui

Door: Christoph

Blijf op de hoogte en volg Christoph & Aurélie

26 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Dag allemaal,

na een lange en vermoeiende tocht met de nachttrein zijn we uiteindelijk op het eiland Ko Samui aangekomen. Bij aankomst maakten we onze eerste moessonregen mee. Deze viel niet tegen maar erg mee omdat we de hele nacht in de trein "geslapen"hadden. Lekker verfrissend was dat!

Ondertussen hebben we een relatief luxueuze bungalow gehuurd voor de komende drie nachten. Het resort met onze bungalow bevindt zich tussen een aantal hoge beplantingen met in het midden een mooi zwembad. We zitten op 20 meter van de zee met een prachtig strand zoals je in de mooiste boekjes kan zien. ALLEEN DE ZON WIL ER NIET DOOR KOMEN!!!!

Nu rest ons nog enkele dagen rust,massages en enkele uitstapjes met de brommer. We genieten met volle teugen. Hopelijk jullie ook.

Dikke kussen van ons

• 26 Juli 2008 - 15:45

Mama En Papa:

Blij dat jullie het zo goed stellen. We zien op het net prachtige foto's! Vandaag hier ook moessonregen + zon, nu nog een massageke...? Geniet verder! Zoentjes M+P

• 27 Juli 2008 - 14:59

Matthias:

Hey Christoph en Aurelie,

al volop van het vakantieleven aan het genieten daar! Profiteer van het warme weer, de zon zal er wel doorkomen. Zo te zien zullen jullie terugkomen als volwaardige masseurs, dat belooft! hier in België ook al een prachtige week vol mooi weer (en vakantie) achter de rug. We checken jullie site.

Greets,

Matthias