Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Christoph

Blijf op de hoogte en volg Christoph & Aurélie

06 Augustus 2008 | Thailand, Chiang Mai

Hallo,

Na twee tussenvluchten kwamen we aan in Chiang Mai. Een rustige stad om van te genieten met een mooie omgeving.
( Het is hier nog goedkoper dan de rest van Thailand.)
We bezochten vandaag de zoo met wel 6000 diersoorten, een echt doolhof.
Nadien stonden we op een berg met uitzicht op Chiang Mai.
We sloten de avond af met een deugddoende massage gegeven door blinde mensen. Een unieke ervaring.

Morgen gaan we een kijkje nemen in enkele typische Thaise fabriekjes.
En verkennen Chiang Mai verder per brommer.

Waarschijnlijk maken we nog een tussenstop in Sukothai.
Op 12 augustus keren we terug naar Belgie. We landen om 16u50 in Brussel.

Bij deze is dit de afsluiting van deze site. Wij zullen er geen nieuwe berichten meer op plaatsen.

Foto's zien jullie later wel.

Take care.
Tot binnenkort.

Groetjes
Aurelie en Christoph
xxx

• 06 Augustus 2008 - 16:18

M+P:

Met een beetje geluk lezen jullie dit antwoord meteen!?! Na alle plaatsnamen met ao en ai zal Gent weer erg 'normaal' klinken. We wensen jullie nog een fijne tijd en kijken uit naar jullie thuiskomst. Hier is het nu tropisch warm met hoge luchtvochtigheid!!! We zweten dus zoals jullie - heel solidair. XXX en tot dinsdag