Olifant en quad rijden. - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu Olifant en quad rijden. - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu

Olifant en quad rijden.

Door: Christoph

Blijf op de hoogte en volg Christoph & Aurélie

28 Juli 2008 | Thailand, Ko Samui

Dag allemaal,

meer nieuws uit het mooie Thailand.
Vandaag hebben we een ritje met de olifant en een tochtje met de quad gedaan. De zon kwam er bijna door maar het mocht nog niet wezen... Toch zijn we even op het strand gaan liggen, je weet maar nooit: misschien bruin je zonder zon ook :-)

Wist je dat:
- we hier in het jaar 2551 leven?
- dit internetbericht ons 0,40 euro kost. (belachelijk laag dus voor 20 minuten)
- met de taxi rijden 1 euro kost?

We voelen ons echt een rijke Belg.

We hebben vandaag ook vier foto's op de site geplaatst.

We blijven hoogstwaarschijnlijk nu nog twee dagen op Ko Samui, daarna plannen we onze trip verder.

Vele groetjes
Aurelie en Christoph

• 28 Juli 2008 - 12:49

M+P:

Daar zou je nooit meer weg willen zeker? Als huisdier is zo'n olifant iets te groot, maar hij ziet er schattig uit! En ja, ook in de schaduw kun je bruinen - gegarandeerd zonder zonnebrand zelfs! Lieve groeten!

• 28 Juli 2008 - 13:22

Tim:

Jullie zijn steeds mooi assortie gekleed!
    Geniet ervan!

• 28 Juli 2008 - 13:59

De D'haesekes:

Hey zus en Christoph,

Ik had net dezelfde gedachte als Tim "steeds mooi assortie gekleed" :)

't ziet er daar echt superleuk uit.. geniet maar van jullie luxeleventje met of zonder zon !!

Dikke kus van ons allen x

• 29 Juli 2008 - 09:37

M+P:

Niet enkel aan elkaar schitterend aangepast, maar ook aan de achtergrond! Heel mooi, inderdaad:)We zien u graag!