De eilanden rond Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu De eilanden rond Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu

De eilanden rond Phuket

Door: Christoph

Blijf op de hoogte en volg Christoph & Aurélie

02 Augustus 2008 | Thailand, Phuket

Hallo allemaal,
hier zijn we weer.

Na Ko Samui gingen we naar Kao Sok. Een prachtig natuurreservaat met aanpalende jungle. We sliepen in een tree house; een originele ervaring.
De mensen zijn hier superbehulpzaam. Toen we een kanotocht boekten bleek dat we zelfs niet moesten peddelen! We hebben er toen echt van genoten.

Vervolgens ging onze reis verder naar Krabi. Vandaag maakten we een rondvaart met een long-tailboot. SUPERMOOI! We gingen ook snorkelen terwijl de vissen gewoon rond ons zwommen. We hebben zelfs Nemo gevonden. ;-)

Morgen vertrekken we voor 1 dag + nacht naar de PHI PHI eilanden. Nadien een dagje Phuket om daarna het vliegtuig te nemen naar Chiang Mai.

We voegden ook nog twee foto's toe.

Groetjes aan iedereen en tot mails.

• 02 Augustus 2008 - 21:22

De D'haesekes:

Geniet maar met volle teugen ! Wij genieten mee van jullie supermooie berichten en foto's.

Héél veel liefs van ons allen x x x

• 04 Augustus 2008 - 16:26

M+P:

Onze 79er in de gevarenzone! Zalige prent. En Aurélie als model - heel mooi. Jullie zijn al weer in prachtige natuurgebieden. Wij genieten mee via het Internet. Leuke uitvinding! Dikke vakantiezoen. M+P