laatste weekend in Australië - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu laatste weekend in Australië - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu

laatste weekend in Australië

Door: Christoph

Blijf op de hoogte en volg Christoph & Aurélie

05 Oktober 2007 | Australië, Brisbane

Hey vrienden,

het laatste weekend in Australië breekt aan. Nog 2 werkdagen en mijn tijd zit erop in Australië. Dit lijkt veel minder dan het aantal dagen dat het nog zou duren tot ik effectief terug in België ben (nog 6 dagen: een weekend en de reis terug, ondanks het feit dat ik de klok met de tijd mee heb).

Gisteren ben ik eens naar de kangeroo's gaan kijken. Grappige beesten. Maar ongelooflijk hoe onderontwikkeld de voorpoten zijn in vergelijking met de achterpoten. De staart dient als een soort steunpilaar. Vooral grappig als dat beest begint te springen: elegant en krachtig. Vanavond gaan we eens kangeroo in Australie proeven. hmmm lekker.
We vieren vanavond de implementatie met het team, maw een traktatie van Volvo voor het werk. Dat wordt wel geapprecieerd.

Na het vele werk zal het weekend wel deugddoend zijn. Ik moet zeggen, t is er niet echt van gekomen om hier veel te sporten. We zullen daar vanaf dit weekend weer eens wat werk van moeten maken, want anders ga ik de duimen moeten leggen als ik terug ben in Belgie ;-)

Voorlopig heb ik nog geen nieuwe foto's ge-upload, maar ik zal daar maandag werk van maken.

Het weer is hier al schitterend geweest, en dat kan men wel een prachtige lente noemen (+30°C en soms zelfs meer tijdens de piekmomenten).
Collega's zijn super sympathiek en eigenlijk ontbreekt mij mijn zoeteke om samen met haar een stukje Australië te ontdekken.

Tegen half zes is t hier donker aan t worden, dus veel van de natuur zie ik niet tijdens de week, maar dat wordt dan in t weekend allemaal goed gemaakt.

Vorig weekend zijn Tim en ik gaan surfen in Surfers paradise. Da's ook nog wel eens cool om te doen.

Maw, hier gaat alles goed. Hopelijk ook bij jullie.

Take care en tot later deze week terug in België !!!

Groetjes,

Christoph

  • 05 Oktober 2007 - 08:23

    Teckelle:

    brrrr, mooie pic@night!!

    Makkelijk hoor, beetje tekst van Wiki copy-en;-)

    Cu soon
    de brrr-teckelle

  • 15 Oktober 2007 - 10:52

    Marie-ChristineBoone:

    Waaaauw zo tof :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Zomervakantie 2008

Thailand - op vakantie

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2008

Terug in Gent

06 Augustus 2008

Chiang Mai

02 Augustus 2008

De eilanden rond Phuket

28 Juli 2008

Olifant en quad rijden.

26 Juli 2008

Eiland Ko Samui
Christoph & Aurélie

Thailand - op vakantie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 16597

Voorgaande reizen:

08 April 2009 - 15 April 2009

Onze huwelijksreis

22 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Zomervakantie 2008

Landen bezocht: