Terug in Gent - Reisverslag uit Gent, België van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu Terug in Gent - Reisverslag uit Gent, België van Christoph & Aurélie - WaarBenJij.nu

Terug in Gent

Door: Christoph

Blijf op de hoogte en volg Christoph & Aurélie

12 Oktober 2007 | België, Gent

Hey allemaal,

eindelijk ben ik goed en wel terug in Gent terechtgekomen. Na een lange vlucht (20 uur vliegen en 24 uur onderweg) dacht ik in London er echt wel bijna te zijn - want ja, ik was ondertussen al eens boven België gevlogen om dan terug van London naar Brussel te vliegen.
Maar nee, het lot had er anders over beslist: omwille van de mist in London en Brussel had ik voor dat laatste kleine stukje nog eens 2.5 uur vertraging.
Maar goed, ge moet het leven nemen gelijk het komt hé, en dan hebben we nog maar een beetje boekske gelezen hé.

't Is schoon geweest. Er is weer veel te vertellen en we zijn allemaal content. Het project is super goed gelopen, we hebben er een aantal vrienden bij in Australië en we weten nu dat Australie noordelijker ligt dan we ervoor dachten! Dermee dat het daar zo warm is : het ligt veel dichter bij de evenaar dan bij de zuidpool.
BBQ in het park is een doodnormale zaak: je kan er gewoon de publieke bbq's gebruiken zonder ervoor te moeten betalen. Je moet ze gewoon proper achterlaten en (blijkbaar) geen bier drinken in het openbaar (maar dat zijn Tim en ik pas achteraf te weten gekomen).
kangaroo's zie je overal en de Australiers eten helemaal geen kangaroo vlees. 't Is nochthans super lekker.

bij dit berichtje voeg ik nog enkele foto's zodat er ook wat ludiek materiaal tussenzit. Tim en ik zijn gaan surfen, en na ons surfen werden we verwelkomd door een bende knappe meiden die ons deodorant wouden aansmeren. We hebben er dan maar een fotootje aan overgehouden.

Brisbane is een mooie stad, vooral 's nachts is de skyline niet te schatten.
Op een bepaald moment hebben ze de stad wat willen opvrolijken, daarom zie je dat elke elektriciteitskast beschilderd is. Wel grappig.

De vier mensen die je voor enkele Mack trucks ziet staan zijn mijn directe collega's in Australië. Onder andere met hen heb ik de hele samengewerkt.

Er is nog zoveel meer te vertellen, maar dat zal dan bij pot en pint gepaard gaan.

Mijn zoetje terugzien was een super fijn gevoel. We zijn dus ook blij terug thuis te zijn ...

tot binnenkort amigos.

Christoph

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Gent

Zomervakantie 2008

Thailand - op vakantie

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2008

Terug in Gent

06 Augustus 2008

Chiang Mai

02 Augustus 2008

De eilanden rond Phuket

28 Juli 2008

Olifant en quad rijden.

26 Juli 2008

Eiland Ko Samui
Christoph & Aurélie

Thailand - op vakantie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 16589

Voorgaande reizen:

08 April 2009 - 15 April 2009

Onze huwelijksreis

22 Juli 2008 - 12 Augustus 2008

Zomervakantie 2008

Landen bezocht: